Jak se zbavit přebytečných kil nejen po Vánocích

Po Vánocích je, kromě předsevzetí, toto hlavní téma 🙂 Jak se zbavit přebytečných kil… No jo, přes Vánoce je všude samé jídlo a pití (džusy, coly, alkohol…), cukroví, jezdíme po návštěvách, takže všude chlebíčky, jednohubky, vánočka k snídani…neříká vám to něco? 🙂 Ještě že jsou ty Vánoce jen pár dní, ale i za tu krátkou dobu nezapneme kalhoty a legíny jsou, pro nás holky, největší spojenec. Máte také takový problém? Preventivně na váhu vůbec nelezu a již měsíc jsem nebyla v posilovně…týden před Vánoci jsem nestíhala v práci, pak 14 dní volno a po Vánocích opět nestíhačka v práci. Tak snad příští týden už vyrazím, pokud do toho něco nepřijde! Ale chuť už tam je, prostě něco dělat, hýbat se, ty endorfiny z pohybu chybí….

Základ hubnutí je odkyselit organismus, opravdu mám vyzkoušeno, že se tak lépe hubne! Tiande má na odkyselení těla výborný prostředek Citrokalcevit – je to zdroj vápníku, minerálů a vitamínů (momentálně je vyprodaný, ale hlídejte, brzy bude určitě skladem). Pokud jste často nemocní, děti v růstu, ženy starší 40 let, chcete-li zahájit hubnutí, nebo prostě jen udělat něco pro své zdraví – doporučuji!! Jestli špatně spíte, nebo jste unavení, je to to správné pro vás…samozřejmě pokud jsou lékařsky vyloučeny jiné příčiny.  Od 15. ledna pak můžete začít i detoxikovat, podle čínské medicíny je to vhodný čas. Jak na detox se dočtete zde.

Proteinové koktejly také detoxikují vaše tělo a nastartují zpomalený metabolismus. Obsahují rostlinné i živočišné bílkoviny, ovesnou vlákninu (bez pšeničného lepku), aminokyseliny a další jedinečné složky jako např. šťávu z jahod, hydrolyzovaný kolagen, guaranu, stévii a vitamín C.

Pijte je 2x denně místo svačiny budete mít více energie.

Samotné koktejly vás samozřejmě nespasí, bez úpravy stravy a trochy pohybu hubne málokdo. Koktejly vám ale dodají dostatek bílkovin, které u většiny lidí zaženou hlad a chuť na sladké. Navíc s touto svačinou omezíte konzumaci pečiva a cukru a tím snížíte překyselení organismu. Pokud vás honí mlsná, chuť na sladké, koktejly vám s tím pomohou.

Pokud chcete opravdu zhubnout, snažte se vyhýbat také alkoholu. Výsledky pak uvidíte mnohem rychleji. Koktejly jsou vhodné i pro lidi s cukrovkou a alergií na lepek. Obsahují totiž stévii a ovesnou vlákninu bez lepku. Všechny proteinové koktejly jsou bez cukru, sladí se pouze stévií. Konzumovat je mohou nejen cukrovkáři, ale i lidé s alergií na lepek. U bezlepkové diety povoluje norma 2 % lepku, TianDe koktejly mají jen 0,002 %. Bez obav je můžou pít i kojící ženy a děti od 12 let. Jsou bez sóji, bez barviv a bez konzervantů.

Pro lepší hubnutí je třeba rozproudit lymfu!

Při hubnutí je důležité, aby správně fungovala lymfa. Právě tato tekutina odvádí z buněk i krve odpad, kterého se tělo potřebuje zbavit. Spolu s nimi odvádí také tuky. Když funguje správně, stará se o pravidelnou očistu mízních uzlin. TianDe kosmetika nastartuje váš lymfatický systém podobně jako lymfatické masáže. Jen je to levnější pohodlnější. K rozpohybování lymfy vám bude stačit pár minut denně.

Zeštíhlující sprchový gel obsahuje kofeinový komplex z konžské kávy, zeleného čaje, guarany a ořechů kolovníku. Kofein aktivuje látkovou výměnu v buňkách, takže je pokožka vypnutější, hladší a pružnější. Obsažená pomerančová silice podporuje obnovení kolagenových vláken a připravuje pleť na další procedury, které účinně bojují s celulitidou.

Tělové soli urychlí odbourávání tuku – masírujte své tělo ve sprše pravidelně solemi, které urychlují rozpouštění tukových buněk. Obsahují kolagen, proto účinně vyhladí strie a celulitidu. Dokáží zatáhnout i jizvy. Na celulitidu nejlépe fungují soli v tubě, protože se v nich nachází 70 % solí a méně éterických olejů. Nejprve vymáčkněte sůl na houbu a po té masírujte pokožku max 15 – 20 minut. 

Používejte zeštíhlující krémy a gely. Urychlují vyplavování podkožního tuku. Lymfatický systém aktivuje i chilli, které urychluje rozpad a odvádění tuků z buněk. Prokrvuje pokožku a zanechává ji jemnou a hladkou. Dalším spolehlivým zabijákem pomerančové kůže je kofein. Lipolytický gel obsahuje 4 nejbohatší přírodní zdroje kofeinu: konžskou kávu, zelený čaj, guaranu a kolové ořechy. Krémy a gely viditelně snižují efekt pomerančové kůže a zároveň přispívají k úbytku objemu v problémových partií.

Speciální metr s indexem tělesné hmotnosti vám umožní kontrolovat výsledky vašeho hubnutí.
 

Na závěr ještě pár obecných rad: 

  • Nesnažte se zhubnout jen kvůli číslu na váze. Spíše se naučte správně jíst, trochu se hýbat a pravidelně se o sebe starat. Pak nebudete muset řešit hubnutí, jelikož si správnou váhu udržíte v průběhu celého roku. Používejte spíše metr než váhu, čísla si pravidelně zapisujte, třeba jednou týdně, vždy ve stejnou dobu. Pokud sportujete, svaly jsou těžší než tuk. Já dva roky posiluji a váhu mám stále stejnou, ale tělo se vytvarovalo a mám o velikost menší oblečení.

  • Jezte pravidelně, především zařaďte dostatek bílkovin, zeleniny, ale jsou potřeba i sacharidy pro energii a tuky, např. ve formě ořechů, avokáda…

  • Večer si dávejte už jen lehké pokrmy bez příloh, pokud mohu doporučit z vlastní zkušenosti, u nás frčí vejce plus nějaká zelenina, max. kousek chleba k tomu. A prosím, v nějakou rozumnou hodinu, ne že půjdete večeřet v deset večer (samozřejmě s ohledem na váš pracovní režim). 

  • Mezi jídly si dejte přestávku 2 – 3 hodiny, ale pozor, je třeba vyzkoušet, co vyhovuje právě vám, někomu opravdu stačí tři jídla denně, ale doporučuji zařadit mezi tím aspoň kousek ovoce (dopoledne) nebo zeleniny, případně já jsem si nyní oblíbila naše kysele, které díky pectinu podporují zdravé trávení, případně polévku nebo pohankovou kaši s houbami shiitake, které mají opravdu minimum kalorií a na zdravou svačinu jsou jako dělané!

  • Pijte dostatek vody a hodně spěte!

Hubnutí nesmí být stres, dělejte to, protože chcete, ne, protože musíte. Pokud si ve stresu budete připravovat krabičky s jídlem, lítat do posilovny, nebo se stresovat, že dneska si nestihnete zaběhat, je to k ničemu. Všechno je to v hlavě. Užívejte si to, pečujte o sebe s láskou. Zkuste vše vymyslet tak, aby to nebylo na sílu, ale prostě na pohodu. Nestíháte posilovnu? Vemte děti a běžte prostě jen na dlouhou procházku, kousek popoběhněte, dojděte na workoutové hřiště, které dnes je téměř v každém městě, nebo jen zajděte do lesa, přeskočte strom, pařez, najděte klacíky, které si naskládáte za sebou s dětmi je budete přeskakovat. Máte ještě za barákem ty staré sušáky na prádlo? Zkuste se přitáhnout až půjdete okolo, nebo jen pověsit a zvedat nohy. Vymyslete si aktivity, které budou vyhovovat vám, každý pohyb se počítá…ale prosím, hlavně bez stresu! Stresový hormon kortizol brzdí hubnutí!!!  Zkuste tyhle osvědčené postupy a uvidíte, že se vaše váha zase umoudří. Nebojte, ono to půjde, držím palce!!! A pokud budete chtít, napište mi do komentáře, jak vám to jde 🙂 

Jsem maminka samoživitelka, mám devítiletého syna, své zaměstnání a zároveň pomáhám dalším ženám ke kráse, zdraví, sebevědomí a finanční svobodě. Díky této profesi mohu jezdit se synem na dovolené, nepočítat každou korunu a když potřebuji, koupím si to, co právě potřebuji :-).  Pravidelně investuji do svého dalšího vzdělávání a osobního rozvoje. Jsi na stejné vlně, chceš se zapojit do mého projektu a neřešit každou korunu? Nebo tě prostě jen oslovil můj článek a chceš se na něco zeptat, nebo se poradit? Ozvi se mi.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů